יום רביעי, 27 במאי 2015

אימון ילדים מיוחד עם שיממוטו סנסיי

שיעור מיוחד לילדים עם
שִׁימָמוֹטוֹ סֶנסֶיי - דאן 8
תלמיד של ממציא האייקידו, ובעל למעלה משישים שנות אימנים והדרכה.
7 ביוני 18:00 (משך השיעור - כשעה). 





אהלן הורים וילדים יקרים,


כיף גדול היה לראות את רובכם אתמול. הילדים מסבים לי אושר גדול ולאט לאט אנו מתחילים לקצור פירות ראשונים. תודה למי שבא אתמול ותודה לכולכם על האמון. אין הדבר מובן מאליו. ברכות חמות ומזל טוב לכל הילדודס על קבלת החגורה הצהובה. עליה בסולם בדרגות כמוה עליה בסולם האחריות והערכים ובד בבד עם הכיף, ההנאה והתקדמותנו באייקידו עליה כל פעם לחגורה הבאה מציינת גם את האחריות, החברות, העזרה אחד לשני, ההקשבה לחבר וההתגברות על הקושי ועל הסיפוקים המידיים....

בהצלחה עם קשירת החגורה עבורם :)

וממשהו משמח אחד למשהו משמח אחר.. :)

המורה שלנו מיפן מגיע לישראל. השם שלו הוא שִׁימָמוֹטוֹ סֶנסֶיי, והוא בן 78, אדם מקסים ומרשים, ובכל מפגש עימו, כולנו, הילדים וההורים, נמלאים בהתרגשות עצומה ובהשראה רבה.
כולי תקווה שכל הילדים יוכלו להגיע לשיעור המיוחד עימו. התשלום (בסך 50 שח׳) הוא עבור השתתפות בכיסוי הוצאות אירוח המורה בישראל וההטסה שלו.
השיעור המיוחד עם שיממוטו סנסיי יתקיים ביום ראשון, ה 7 ביוני בשעה 18:00. רצוי להגיע בשעה 17:45 ולהביא בקבוק מים כדי שלא יהיה תור במתקן השתייה.
ההורים כמובן מוזמנים לצפות ולצלם באופן חופשי:)

השיעור יתקיים באולם הספורט של בית ספר ויצמן ברחובות. רחוב מרשוב 3. רצוי מאוד לחנות בחניון של קניון רחובות (קניון עופר) בקומת 0 של החניון. משם צריך לשאול לגבי בי"ס ויצמן (או תחנת מד"א הסמוכה) המרחק בהליכה מהחניון לדלת אולם הספורט הוא פחות מחמש דקות.
(שעתיים ראשונות בחינם.. )

השתדלו להודיע לי לפני מי שעתיד להגיע.

תודה רבה לכולכם ולעוד הרבה הרבה שמחות משותפות

הראל

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית