יום שני, 26 בינואר 2015

יצירה ועדכוני דוג'ו







יום שישי התחיל בדוג'ו והסתיים לו בחדר לידה. איזה שילוב מושלם. בשני המקומות הנפלאים האלו נולדת יצירה. נולד משהו חדש. בשני המקומות הנפלאים האלו אנו מצרפים משהו חדש לחיים שלנו.

תודה רבה רבה ליונה סנסיי שהקדים במיוחד, לאחר שקיבל טלפון מבני משפחתי, ובשקט ובחיוך האופיניים שלו עדכן אותי במצב ובזמן שהתארגנתי ויצאתי לכיוון בית מרפא לניאדו (כך אשתי לימדה אותי שיש לקרוא לבית חולים...ומשהו שם בפנים כבר מתחיל בריפוי..) בספונטניות הוא לקח את סיום האימון על עצמו, לשמחת כל המתאמנים.

בלניאדו...אשתי כבר היתה בחדר הלידה וחודש וחצי מוקדם מהצפוי העניקה לי את המתנה הנפלאה ביותר שאדם יכול לקבל. במשקל 1.95 ק"ג נולד לנו בן מתוק, מלא מרץ ושלווה ומצחיק. אין גבול לאושר שאוחז בנו בימים האחרונים וההפתעה רק העצימה כל זאת. ככה ישר עם כניסת השבת, טהור וטוב שכמוהו ומלא באהבה הוא מתקדם כל יום בצעדים גדולים ובתקווה שבקרוב קרוב נהיה שלושתינו כבר בבית...

תודה רבה רבה על כל האיחולים והברכות המקסימים ומלממי הלב שלכם.

השבוע כל האימונים כרגיל.

אימון "שלישי אחרון של חודש עם זאב ארליך סנסיי" - מחר, יום שלישי, שיעור "קיהון" (בסיס) חודשי מיוחד בהדרכת זאב סנסיי. נשמח לראות את כולכם וכל מי שבאזור או לא מהאזור ורוצה להתאמן איתנו יחד.
נפגש בשעה 20:00 בדוג'ו, מעט לסדרו ולתה. האימון יתחיל ב20:30 ויסתיים ב - 22:00.
בסיום האימון נרים כוסית לרגל הולדת התינוקידו :)




המשך שבוע נפלא מלא הפתעות טובות, גדילה ולחלקנו העלאה במשקל... :)

חיבוקים

הראל


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית