יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

מפגשבת - אימון והרצאה עם נצ"מ (דימוס) שמוליק זולטק




שמוליק זולטק, פסיכולוג וניצב משנה בדימוס, פיקד על היחידה המיוחדת של משטרת ישראל לניהול משא ומתן במצבי משבר. בתפקידו כראש היחידה במשך שנים רבות, היה מעורב בטיפול ופתרון משברים במאות רבות של אירועי משבר בתחומי הפלילי והטרור, מחטיפות ובני ערובה ועד התבצרויות וניסיונות אובדניים. הינו בוגר האקדמיה של ה- FBI במצבי משבר וחבר בכיר בצוות INWG של משטרות בעולם,לקידום ופתוח תורות לחימה במצבי משבר. נצ"מ זולטק, כמומחה מוביל בתחומו, מכשיר אנשי משטרה וכוחות בטחון ברחבי העולם בתחומי המו"מ, ניהול משברים ופתרון עימותים בדרכי שלום. במסגרת זו הוא מרצה, מאמן ומלמד נושאים אלו ברחבי העולם.

במקביל לעבודתו המבצעית, היה נצ"מ זולטק אחראי לקידום ופתוח הפסיכולוגיה המבצעית במשטרת ישראל בתחומים כגון פרופילאות ולוחמה פסיכולוגית, ולימד תחומים אלו ואחרים שנים רבות במסגרות אקדמיות.

בתחילת שנות האלפיים קידם את המחקר והידע בתחום הפסיכולוגיה של מחבלים מתאבדים, הוביל את אחד מהמחקרים המרכזיים שנעשו בארץ בתחום זה, ותרם תרומה חשובה להבנת התופעה.

שמוליק מתאמן במשך שנים רבות באייקידו, במאסאטאקה דוג'ו ברחובות, בעל דרגת דאן 3, ומשלב את עקרונות אומנות זו אל תוך מסגרת ניהול משא ומתן ופתרון משברים בדרכי שלום.

נפגש לאחר הצהריים ייחודי לאימון בהדרכת שמוליק ולאחר מכן הרצאה אותה יעביר בנושא "עקרונות האייקידו על שולחן המשא ומתן"

שבת ה 26 בנובמבר:

16:00 - אימון
17:30 - הפסקה, כיבוד ושתייה
18:00 הרצאה

האימון וההרצאה פתוחים לכולם, מתאמנים ובני משפחה ונשמח מאוד שתבואו להנות יחד איתנו (ניתן לבוא רק לאימון או רק להרצאה וכמובן לשניהם). מי שאין לו ניסיון באייקידו מוזמן בשמחה לצפות באימון.

עלות סמלית של 20 ש"ח לאדם (מי שיכול) תתקבל בברכה ותועבר לשמוליק כתודה מכולנו

נפגש בדוג'ו

הראל וכל חברי שובו דוג'ו

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית