יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

מורים מחליפים



קידת תודה מכולנו, המצולמים ואלו שלא, לכל מי שהגיע להדריך






לדוג'ו חשוב שיהיו, לדעתי, ארבעה עמודי תמך עליהם תמיד יוכל לעמוד ובעזרתם יוכל להמשיך להיות, לגדול ולהתפתח.



  1. משפחת חברי הדוג'ו, מתאמנים מסורים לדרך ולרוחה
  2. המשך ההתפתחות שלי כמורה - להמשיך כל הזמן להיות תלמיד שמתאמן ולומד ומתפתח
  3. להיות מוקפים במורה וחברים נפלאים שתומכים בדוג'ו ולתוכו הם יוצקים מניסיונם הרב ועצתם הטובה והחשובה.
  4. משפחה


בדוג'ו אותו פתחנו לפני קרוב לשנתיים זכיתי במתאמנים וחברים יקרים, חבורה מסורה של אנשים מיוחדים, שבאה להתאמן ולמצוא יחד את נפלאות האייקידו מספר פעמים בשבוע.

זהו עמוד התמך הראשון. לב ליבו של כל דוג'ו.

כדי לשמור על לב פועם זה אני רואה חשיבות גדולה מאוד לדאוג ללא הפסקה לשלושת עמודי התמך הנוספים.


  • להמשיך את פרק תלמידותי שלעולם אינו מסתיים - להתאמן על בסיס שבועי בדוג'ו בו גדלתי אצל המורה שלי יחד עם חברי, להגיע לסמינרים, אימוני החגורה השחורה החודשיים ולשאוף לנסיעת אימונים שנתית בה אני להקדיש עצמי לאימון. לשייף את הזקוק לשיוף ולהתחדש
  • להזמין את המורה שלי להעביר אימונים בדוג'ו שלנו ולבוא לבקר בדוג'ו שלו. כך גם עם חבריי. מפגשים ושיתופי פעולה הנם כר דשא פורה ביותר.
  • המשפחה הפרטית הנה המרכז וצריך לשמור על האיזון העדין שלא יופר. ההשקעה הרבה רבה בדוג'ו ואנשיו תלויה תמיד גם ברוח הגבית מהבית, התמיכה של בן הזוג, ושל כל בני הבית. הבנתם את חשיבות העניין היא שנותנת כוחות רבים להמשיך במה שהתחלנו. ההשקעה במשפחה בזמן ונוכחות חשובים מעין כמוהם.

לפני מספר ימים שבנו מחופשה משפחתית בת שלושה שבועות בתאילנד. זמן של יחד בו כל רגע ורגע ננצר לעד ובעיקר להמשך הדרך.
מאוד היתה חשובה לי החופשה המשפחתית אך לא פחות שהדוג'ו ימשיך לפעול ושלכולם תהיה האפשרות להמשיך ולהתאמן. פניתי לחברי בדוג'ו בו אני מתאמן אם מישהו מהם יוכל לבוא ולהדריך בזמן היעדרותי ושלא יהיה שמח ממני.
חשבתי לעצמי שאם אפילו לשלושה או ארבעה אימונים אצליח למצוא מחליף הרי זה מעולה ואציע לחברה בדוג'ו שלי שאת שאר האימונים יתארחו בדוג'ואים אחרים ובנוסף יעשו אימונים חופשיים.

אך להתגייסות והרתמות כמו שהיתה לא ציפיתי - כמעט לכל האימונים הגיעו החברים להדריך.




מאושר (ושקט) כל כך נסעתי לחופשה.
מאושר מהאכפתיות והעזרה הגדולה
מאושר משלל האיכויות שכל מי שיבוא להתאמן ימצא.

אתמול סיכמנו את כל התקופה ומחמאות רבות מאוד מאוד קיבל כל מי שבא ללמד ולחלוק מעצמו עם חברי הדוג'ו שלנו. האימונים הראו את הפנים הרבים שיש לאייקידו ובזכותכם את הפנים היפים כל כך שלו.





תודה מקרב לב שמוליק זולטק שהגיע מתל אביב, דורי שטטר שהגיע מכפר ורבורג, רועי יניב שהגיע מתל אביב, עופר דונחין שהגיע מבאר שבע, נעם רביב שהגיע ממזכרת בתיה ונועם ובלה שהגיעו מרחובות. כולם ממאסאטאקה דוג'ו של זאב ארליך סנסיי. 

דומו אריגאטו גוזיימאסו יקרים!!!






בגאשו

הראל וחברי שובו דוג'ו


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית