יום חמישי, 25 בדצמבר 2014


חברי דוג'ו יקרים,

סמינר נפלא, מלמד ומהנה הסתיים. פוקקוסה שיהאן היה כרגיל נהדר ומלא באנרגיות טובות, חיוכים שופעים והמון המון רצון לתת. ללמד. להעניק. היותו תלמיד של מייסד האייקידו, תלמידו הישיר של טמורה סנסיי ז"ל ולמעלה מחמישים שנות הוראה והבאת האייקידו לתאילנד עיצבו תערובת נהדרת ויחודית ממנה נהנה כל אחד, לדעתי, שפוגש ומתאמן תחת הדרכתו של פוקקוסה שיהאן (שיהאן - מאסטר ביפנית. מעל דאן 6).






מורה נפלא בדוג'ו נפלא עם אנשים נפלאים תמיד ייצור את הסמינר הטוב ביותר שיכול להתקיים ואיכשהו הגרף הזה תמיד עולה ועולה ועולה. כל פעם מעבר למקסימום. כל פעם מעבר למצופה. הרצון והלב הגדול של חברי מאסאטאקה דוג'ו תמיד מחממים את הלב. רוח ההתנדבות והעזרה בכל דבר, קטן כגדול, בהכנת הסמינר, הכנת הדוג'ו, הדאגה למורה בזמן האימון ובכל תקופת שהותו, החברה וההתגייסות על אף שגרת היום, העבודה, הלימודים, המשפחה, ראויה לכל הערכה. 

זה מה שעושה מקום ואת האנשים בו למה שהם. משפחה.




השבוע חוזרים הביתה לאימונים בדוג'ו שלנו בירקונה.

אורחים בדוג'ו
מחר, יום שישי, יתארחו אצלינו בדוג'ו אקירה ואצוקו טקהאשי אשר הגיעו לשהות בת עשרה ימים בארץ וביום שבת יחזרו ליפן. הם הביאו לדוג'ו מתנה נפלאה ולכל אחד מהמתאמנים משהו קטן ויכבדו אותנו מחר בנוכחותם. אני אאסוף אותם בשעה 13:00 מתחנת האוטובוס בהוד השרון (קניון מרגליות) ומשם נמשיך לדוג'ו. מי שירצה להקדים ולהצטרף אלינו לתה ופירות לפני האימון מוזמן. אשמח מאוד אם כולנו נצליח להגיע. זה יהיה נהדר באם יתאפשר.


אימון חנוכת  הדוג'ו הולך ומתקרב


ביום שלישי הקרוב, ה 30 בדצמבר, נפגש כולנו בדוג'ו יחד עם חברים טובים ונהדרים לדרך ולחיים מהדוג'ו שלי ברחובות (מאסאטאקה דוג'ו) ומדוג'ואים אחרים נתאמן ונהנה מאימון חגיגי אותו יעביר מורי זאב ארליך סנסיי (דאן 5).
אני אהיה בדוג'ו בשעה 19:00 לסידורו וארגונו. מי שמתאפשר לו להגיע, אשמח מאוד. בסוף האימון נרים כוסית ונזלול...כך שמי שיוכל וירצה להכין ממטעמי הבית או להביא מעט כיבוד, שתיה, קינוח וכיו"ב הכל יתקבל בברכה ובתאבון רב :)

האימון יחל בשעה 20:30



בברכת שבת שלום

נפגש בדוג'ו

הראל

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית